• وبلاگ : از جنس آسمان
  • يادداشت : يا حسين
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام عليکم
    همبلاگي وبلاگ گروهي جوانان ارزشي است که تحت پشتيباني معنوي سايت شهيد آويني http://www.aviny.com راه اندازي شده است . خوشحال مي شويم که شما را در جمع خودمان ببينيم.
    باعلي
    مدير همبلاگي

    + نجيبيان 

    لطفا اين مقاله را با دقت ملاحظه بفرماييد.علم اسلام علاوه بر فلسفه و تاريخ و ... همانطور که همه ميدانند علم عملي اجتماعي هم هست.من جوان به چيزهاي ديگري هم نيازمند و اگر روحاني يا حکومت اسلامي نياز منرا براورده نکند مجبور به استفاده از فرهنگ و اثار افتضاح غربي .جوانان ايران هم اکنون نيازمند ياري شما هستند
    http://busc.blogsky.com/?PostID=239

    آيا تبيلغ براي ازدواج موقت موجب وهن دين و لباس روحانيت مي شود ؟نيم قرن پيش نه تنها اثري از همجنس بازان در غرب نبود بلکه همجنس بازي کاري بسيار زشت و قبيح شمرده مي شد اما با فرهنگ سازي توانستند کاري کنند که امروز همجنس بازان داراي انجمن و سنديکا و اتحاديه هستند و اقدام به برگزار يکنفرانس و همايش و کارناوال در خيابان هاي کشور هايي مثل فرانسه و ... مي کنند آيا به نظر شما تبليغ براي ازدواج موقت سخت تر از تبليغ براي همجنس بازي است؟ خير بلکه غيرتي علوي مي خواهد تا دشمنان را از خود مايوس کنيم.

    بسمه تعالي

    ثبت نام بخش وبلاگ نويسي ششمين جشنواره ره آورد سرزمين نور آغاز شد.

    چنانچه تاکنون ثبت نام نکرده ايد مي توانيد جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بيشتر به وبلاگ راهيان نور (دبير خانه بخش وبلاگ نويسي جشنواره )مراجعه کنيد.

    آدرس وبلاگ:

    http://www.rahianenoorblog.persianblog.com

    همچنين خوشحال مي شويم شما نيز با اطلاع موضوع جشنواره به دوستان وبلاگي خود و نيز قرار دادن لوگو مسابقه و ارسال ياداشت پيرامون جشنواره در وبلاگتان در هر چه با شکوه تر برگزار شدن اين جشنواره ما را ياري کنيد.

    با تشکر

    دبير اجرايي بخش وبلاگ نويسي جشنواره فرهنگي هنري ره آورد سرزمين نور